Doručení zdarma
Stačí nakoupit alespoň za 1300 Kč a dopravu máte zdarma.
Věříme ve vysokou kvalitu našich produktů a doufáme, že budete s nimi naprosto spokojeni. Nicméně, pokud by se něco přeci jen nepovedlo a budete potřebovat reklamovat nebo vrátit zboží, nebojte se nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a rádi vám s tím pomůžeme. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě!
Ano, zboží zakoupené přes náš e-shop www.woofney.cz můžete vyměnit do 14 dnů.
Výměna zboží je zdarma. Jen upozorňujeme, že za přepravu vyměněného zboží bude naúčtován poplatek dle zvoleného způsobu přepravy.
Vyplňte formulář Formulář na výměnu zboží a pošlete nám ho elektronicky na e-mail info@woofney.cz a/nebo vložte do balíku spolu se zbožím a odešlete na adresu:
Woofney s.r.o., Areál PAI, Lidická 207, Beroun, 266 01, Česká republika.
Na výměnu máte 14 dnů od převzetí zásilky. Pokud posíláte kurýrem, nahlaste prosím toto telefonní číslo: +420 704 155 996.
V kompletním a nepoškozeném stavu, zboží musí být nové, aby mohlo udělat radost jinému kupujícímu. Bez prasklin, oděrek a nečistot se vším příslušenstvím (i když jste ho ze zboží sundali) vč. nepoškozeného krabicového balení bylo-li součástí zboží.
V případě, že zboží není odesláno v popsaném stavu výše, bude zboží považováno za poškozené. Škody vzniklé na zboží budou kompenzovány snížením vrácené kupní ceny.
Náklady, spojené s výměnou zboží si nese kupující sám.
Tato služba je zpoplatněná a stojí 75 Kč. Na místě nic neplatíte, vyúčtování zajistíme v rámci výměny/reklamace/vrácení zboží. Řádně zabalený balík odneste na kteroukoliv podací pobočku Zásilkovny a nahlaste kód 93459880.
V případě rozdílu v ceně přeplatek vrátíme buď bankovním převodem nebo formou poukazu dle vašeho výběru.
Zboží zakoupené přes náš e-shop www.woofney.cz můžete vrátit do 14 dnů. Pro členy Woofney Max je doba prodloužena na 30 dnů. Při zakoupení služby "Možnost vrácení zboží do 60 dnů" nebo "Možnost vrácení zboží do 90 dnů" máte možnost vrátit zboží v prodloužené lhůtě podle podmínek služby.
Vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy a pošlete nám ho elektronicky na e-mail info@woofney.cz nebo poštou/kurýrem spolu se zbožím na adresu:
Woofney s.r.o., Areál PAI, Lidická 207, Beroun, 266 01, Česká republika.
Na odstoupení od smlouvy máte 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Pokud zboží budete posílat kurýrem, prosíme nahlsit telefonní číslo +420704155996.
V kompletním a nepoškozeném stavu, zboží musí být nové, aby mohlo udělat radost jinému kupujícímu. Bez prasklin, oděrek a nečistot vč. nepoškozeného krabicového balení bylo-li součástí zboží.
V případě, že zboží není odesláno v popsaném stavu výše, bude zboží považováno za poškozené. Škody vzniklé na zboží budou kompenzovány snížením vrácené kupní ceny.
Náklady, spojené s vrácením zboží si nese kupující sám.
Tato služba je zpoplatněná a stojí 75 Kč. Na místě nic neplatíte, vyúčtování zajistíme v rámci výměny/reklamace/vrácení zboží. Řádně zabalený balík odneste na kteroukoliv podací pobočku Zásilkovny a nahlaste kód 93459880.
Peníze vám vrátíme na účet uvedený ve formuláři do 14 dnů po obdržení vráceného zboží a dodržení podmínek pro vrácení zboží.
Pokud jste k nákupu dostali dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jej máte povinnost vrátit. Nevrátíte-li dárek spolu se zbožím, bude o hodnotu dárku snížena platba, kterou vám budeme vracet.
Dle občanského zákoníku od kupní smlouvy nelze odstoupit v následujících případech:
Pokud zakoupené zboží vykazuje vady, nesplňuje vlastnosti, které jsou popsány v popisu výrobku nebo se poškodilo, máte právo jej reklamovat. Podmínky reklamace popisují Obchodní podmínky v odstavci 7. Práva z vadného plnění.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději do 24 měsíců ode dne převzetí. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
Ano, bez dokladu nelze zboží reklamovat.
Vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace a společně se zbožím, kopií faktury, vaší zpětnou adresou a případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vracení peněz pošlete na adresu:
Woofney s.r.o., Areál PAI, Lidická 207, Beroun, 266 01, Česká republika.
Do 3 dnů od přijetí reklamovaného zboží vám oznámíme, že jsme reklamaci přijali ke zpracování.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Stačí nakoupit alespoň za 1300 Kč a dopravu máte zdarma.
Při odeslání objednávky od Po-Čt do 9:00, můžete mít svůj nákup už druhý den.
V nabídce nemáme žádné produkty, u kterých by byl výskyt reklamací.
Pokud vám produkt nevyhovuje, můžete ho vrátit. Reklamaci vyřizujeme už do 1 dne.